torsdag 1. september 2016

Presentasjon

Presentering av meg selv

Hei å velkommen til min blogg. I dette innlegget skal jeg presentere meg selv og forklare hva jeg liker best og hva jeg egentlig driver med.

Hvis jeg begynner med meg selv heter jeg da Lasse Pedersen, er 21 år og bor i Tromsø. Studere ved UIT som er universitet i Tromsø. om hverdagen driver jeg med rydding av musikk noe som er min hobby, digger dette på grunn musikk har hjulpet meg gjennom mye godt og ondt. Ellers driver jeg med Taekwon-do som er en kampsport som er både godt for kropp og skjel. 

I denne kampsporten mangler jeg bare 1 grad for 1 Dan som er starten på sort belte «Dette er noe jeg ønsker og håper til sommer eller jul, men som trener min har sagt: «Dette kommer til slutt!»

hverdagen min går også mye til spilling som også er min hobby "Er ikke proffspiller men kan mye om data og sånt sia det har vært en av mine interesser." Ellers går hverdagen slik de skal. Musikk har også vært god medisin mot min psykiske lidelse som jeg har opplevd dette er noe jeg er veldig åpen om fordi det hjelper meg, hvordan det er og ha en psykisk lidelse er på en måte en sekk man har på ryggen, men i alt er det bare å stå på.


om du er interessert i musikk så er spillelistene mine disse linkene

https://open.spotify.com/user/laseryx/playlist/3GXGoVs1l7x7Ng8mLPD8Iq https://open.spotify.com/user/laseryx/playlist/1S8dE0iXJkl7Q75PsO3E02
disse listene oppdateres ofte og har de nyeste sangene som kommer som oftest

Mine likte nye sanger av august og starten på september

  • 1.Bored to death (blink -182 og Steve Aoki)
  • 2.First Love (Heine & Mattis)
  • 3.Whole Heart (Gryffin, bipolar Sunshine)
  • 4.War (Sum 41)
  • 5.One World (Swanky Tunes)
  • 6.Stabel (Breathe Carolina, Crossnaders)
  • 7.Somewhere New (Klingande, M-22)
  • 8.Sneak Out (Bombs Away)
  • 9.Sirius (Mike Candys)
  • 10.Painkillers (DREAMERS)
Bare og spør om du lurer på flere nye sanger fra listene
Mål og ordtak
Hva mer kan jeg si mitt mål i livet er vel å få en god utdanning kjæreste og leve livet ut. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Et annet ordtak er: smil til verden å verden smiler til deg 

Hvis du lurer på noe så er det bare å spørre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar